.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جديد ترين اخبار شنيده ها از گيلان
معامله موزه مردم شناسی فومن ،تغییر مدیر آبفای گیلان ،دیدار هوشنگ امیر احمدی با برخی مسئولان گیلان،درگیری خبرنگاران در روز تجلیل،قطع برق، هدیه مسئولان به روزه داران ، پخش مشکوک نامه ای بر علیه نماینده سابق ...
جديد ترين اخبار شنيده ها از گيلان

** معامله موزه مردم شناسی فومن - شنیده شده به زودی موزه مردم شناسی فومن طبق قراردادی 5 ساله به شهرداری این شهر واگذار می گردد. از آنجا که اداره میراث فرهنگی فومن فاقد ساختمان اداری است، قرار است طبق این قرارداد، شهرداری فومن دو اتاق از ساختمان شهرداری را در اختیار این اداره قرار دهد. این روزها از شهرداری فومن شنیده می شود که جلسات پشت پرده رایزنی برای انتساب دختر رئیس شورای شهر فومن به ریاست موزه مردم شناسی این شهر ادامه دارد.

** تغییر مدیر آبفای گیلان - بالاخره پس از کش و قوس های فراوان مهندس امینی از مدیریت آبفای گیلان برکنار شد و حمید روشن روان از خراسان شمالی جایگزین وی گردید. امینی که برای اجرای پروژه بانک جهانی در استان، تحت فشار برخی از نمایندگان و جریان های خاص سیاسی بود، اکنون با فراغ بال بیشتری به پروژه کاندیداتوری خود برای مجلس نهم می اندیشد.

** دیدار هوشنگ امیر احمدی با برخی مسئولان گیلان - شنیده شده که هوشنگ امیراحمدی استاد دانشگاه راتجرز نیوجرسی، دلال رابطه ایران و آمریکا طی سفری چند روزه به ایران، سفری به گیلان نیز داشته و با برخی از مسئولین محلی دیدار کرده است. امیراحمدی متولد شاندرمن از بخش های شهرستان ماسال است. گویا وی در پی اخذ وام برای ساخت هتلی در جزیره کیش است تا در کنار تحرکات سیاسی، اهداف تجاری خویش را نیز دنبال نماید.

** درگیری خبرنگاران در روز تجلیل از آنها - شنیده شده در مراسم تجلیل از خبرنگاران که توسط مجمع نمایندگان استان گیلان برگزار گردید تنها دکتر تأمینی نماینده مردم رشت حاضر بوده و گویا 12 نماینده دیگر استان، خبرنگاران را قابل ندانسته و در این مراسم حضور نیافته اند. از حاشیه های این مراسم اینکه در پایان برخی از خبرنگاران با هم درگیر شدند و با الفاظ خبرنگار دولتی و نانوا ! از شرمندگی هم در آمدند. خبرنگاران از دکتر تأمینی خواستار رسیدگی به وضعیت اسف بار خود شدند.

** تغییر معاون سیاسی فرمانداری آستارا - شنیده شده که به زودی سرهنگ کریم نژاد جانشین سپاه پاسداران آستارا به عنوان جانشین پورواجد معاون سیاسی فرمانداری آستارا معرفی می شود. همچنین شنیده شده که قرار است اژدرنیا رئیس شورای شهر لوندویل نیز جانشین ماجدی فر رئیس اداره ارشاد شهرستان آستارا شود.

** قطع برق، هدیه مسئولان به روزه داران لنگرودی - شنیده ها حکایت از قطع مکرر برق در برخی از محلات شهرستان لنگرود دارد. مردم محلات انزلی محله و راه پشته لنگرود به قطع برق شبانه از یک ربع بعد از افطار تا یک ساعت بعد از افطار عادت کرده اند.

** اعتراض به افزایش ناگهانی مبلغ فیش برق - شنیده شده عاقل منش عضو شورای شهر رشت در جلسه این شورا نسبت به افزایش ناگهانی مبلغ فیش برق مردم استان گیلان اعتراض کرده و خواستار پیگیری این مسئله توسط استاندار و نمایندگان استان در مجلس شده است.

** عدم استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی - شنیده شده دلخوش از کسانی که از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در گیلان ممانعت می کنند انتقاد کرده و بدون آنکه نامی از کسی ببرد گفته: حضور سرمایه گذاران منافع برخی را در استان به خطر می اندازد. وی ادامه داده که بیش از 83 سرمایه گذار برای دریافت تسهیلات زودبازده به وی مراجعه کرده اند و خواستار رفع برخی مانع تراشی ها شده اند.

** پخش مشکوک نامه ای بر علیه نماینده سابق فومن در مجلس - شنیده شده نامه درخواست 130 هکتار زمین از منابع طبیعی فومن که با تلاش عاشوری نماینده سابق این شهر، برای احداث منطقه گردشگری و دارالقران به شخصی واگذار شده بود، توسط افرادی ناشناس تکثیر گردیده و در سطح شهر پخش شده است. شنیده شده این زمین تفکیک و به فروش رسیده است.

** بازگشت به کار 35 اخراجی اوقاف - شنیده شده که طی چهار سال خدمت مدیرکل فعلی اوقاف استان، 35 نفر از پرسنل این اداره اخراج شده اند و پس از رسیدگی به شکایت شان همگی با حکم قضایی بازگشت به کار منتظر الطاف آقای مدیرکل هستند تا به سر کارشان برگردند.

** واردات برنج ممنوع شد - بالاخره پس از تلاش های بی وقفه نمایندگان استان های شمالی برای ممنوعیت واردات برنج در زمان برداشت این محصول، واردات برنج برای 4 ماه ممنوع شد. این تصمیم با توافق دو وزارتخانه جهادکشاورزی و بازرگانی صورت گرفت. شنیده شده بود که برخی از نمایندگان از جمله دکتر تامینی نماینده مردم رشت به خاطر تلاش برای احقاق حقوق کشاورزان برنج کار در مجلس، توسط افرادی ناشناس تهدید شده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

shomali 1 شهريور 1389
baraye mohandes amini arezooye tofigh darim
نا شناس 2 شهريور 1389
من از کارمندان شهرداری فومن هستم خبر شما درست است قرار است دختر رئیس شورای شهر فومن رئیس موزه شود اما هنوز این قرارداد به امضا نرسیده است
نا شناس 2 شهريور 1389
شنیده شده که اول مهر ماه استاندار جدید معارفه می شود و قهرمانی باید از استانداری خداحافظی کند
گیلانی 2 شهريور 1389
امینی مثل خیلی از مدیران دیگر پس از 3 سال زحمات شبانه روزی پست خود را تحویل مدیر بعدی داد. نمی دانم بعضی از خبرنگاران چه زمانی ادب خواهید آموخت. متاسفانه وقتی یک مدیر حاضر نسیت با بعضی از این خبرنگاران که بیشتر به ویزیتور ها شبیه هستند کار کند این هم می شود عاقبتش. متاسفم که در شمال کشور رکن 4 دموکراسی دست این افراد قلم به دست باراری است.
کارمند آبفای گیلان 3 شهريور 1389
مهندس امینی از مدیران خوش نام و پرتلاش گیلان هستند که در زمانی متصدی مدیریت شرکت بحران زده و ورشکسته آب و فاضلاب استان گیلان شد که این شرکت بخاطر سوء مدیریت مدیر قبلی مهندس مهدی زاده و حضور قدرتمندانه باند خانوادگی41 نفره !!!!!فساد و اختلاس وابستگان به بیت مرحوم احسانبخش امام جمعه سابق رشت با بدهی بیش از 18 میلیارد تومانی مواجه بود و حتی توانایی و اعتبار خرید های قطعات و انشعابات یومیه واجب شرکت را هم نداشت پس از تصدی مدیریت توسط مهندس امینی ایشان با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی و تدبیر مدیریتی مشکلات را از راه برداشتند و بودجه بسیار کلانی را جذب نمودند و پروژه ها به سرعت در حال اتمام و انجام بود اما با فتنه گری باند فساد اخلاقی و مالی مذکور و شبنامه نویسی های کذب شد آنچه نباید میشد جالب اینکه عزیزان اداره اطلاعات گیلان و سازمان بازرسی استان هم در جریان سوءاستفاده های این باند و سوء تدبیر مدیر قبلی بوده و هستند ولبی
برای نخستین بار 13 نماینده استان گیلان ( همه نمایندگان ) در یک موضوع اتفاق نظر داشتند و استاندار و کارکنان ابفای گیلان هم بشدت خواهان ابقای ایشان بودند این به معنی مدیریت توانا و درست و شایستگیهای کامل مدیریتی شخص مهندس امینی است ان شاء الله موفق باشند
رضا 3 شهريور 1389
استاندار اگر ميتوانست اجازه نمی داد مدیران غیر بومی در استان مدیر کل بشوند استاندار بعد از سه سال هنوز خودش باور ندارد که استاندار گیلان است!
رضا 3 شهريور 1389
نمایندگان محترم و استاندار باید به مردم توضیح بدهند که مگر انها مرده اند که مدیر کل موفقی مثل مهندس امینی که از موسسین جهاد و نیرویی اصولگرا هستند برکنار و مدیر کلی از خراسان شمالی جایگزین میشود این فرد جدید تا بیاید خیابانهای رشت را یاد بگیرد 2 سال زمان میبرد با این اوصاف پروژه بانک جهانی فاتحه !!!! احسنت یر استاندار با کفایت
نا شناس 3 شهريور 1389
شهروند رشتي هستم يك سوال داشتم از شوراي شهر رشت و نمايندگان محترم رشت اقاي كوچكي نژاد و اقازاده و تاميني :
چرا فقط و فقط براي يكبار هم كه شده براي تنوير افكار عمومي و كوري چشم دشمنان اقايان !!! هم كه شده بيلان واقعي عملكردشان را در جذب و مديريت اعتبارات ويژه عمران و اباداني كه هرگز در شهر رشت اتفاق نيفتاده است اعلام نمي كنند ؟؟؟
در ضمن در راستاي اصل معروف و مغفول و مظلوم از كجا اورده اي ؟ مسئولين شوراي شهر رشت و شهرداري و نمايندگان محترم شهر رشت ليست واقعي و كامل دارايي هاي خود و خصوصا همسرانشان و فرزندان ساده زيستشان !!!! را اعلام نمي كنند تا مردم بدانند اقايان به چه لاف و الوفي از قبل مسئوليت هايشان رسيده اند ؟؟؟؟
نا شناس 3 شهريور 1389
با سلام
1- مهندس اميني مدير توانمند ابفاي استان موسس و اولين و مقتدر ترين مدير عامل اب و فاضلاب روستايي استان گيلان از جمله معدود مديران استان گيلان بود كه در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري فعالانه از احمدي نژاد حمايت نمود و مغضوب استاندار دوم خرداديها سلطانيفر بود ( بدليل دفاع از حريم بيت المال در ماجراي درخواست غير قانوني استاندار وقت براي برداشت 700 ميليون تومان از بودجه عمراني اب و فاضلاب روستايي گيلان )
2- ايشان بگواهي كاركنان شركت اب و فاضلاب و استاندار محترم گيلان در سال 86 در حالي اين شركت را تحويل گرفت گه ابفاي استان با بيش از 26 ميليارد تومان بدهي در ورشكستگي كامل بسر مي برد بنحوي كه حتي حقوق كاركنان رسمي اش 2 ماه يكبار پرداخت مي شد قرارداديها و طرحيها كه بماند و هيچ گونه اعتبار مالي و بدليل ورشكستگي و بحران مالي و بدهي هاي انباشته اش وجاهتي براي خريد قطعات كنتور و ملزومات تصفيه خانه ها ي اب و فاضلاب استان و ساير اقلام مورد نيازش نداشت
3- دليل مخالفت نماينده محترم رشت در مجلس جناب كوچكي نژاد كه تنها با راي 37 هزار نفر از 200 هزار نفر واجد شرايط راي دهنده انتخاب شدند و محل تامين بودجه تبليغات ميليارديشان در جريانات حزب اللهي شهر رشت كه عمدتا به ايشان راي ندادند جاي شك و شبهه فراوان داشته و در حال بررسي نهادهاي نظارتي ميباشد اين است كه مهندس اميني كه از مدبران جهادي و حامي تفكرات دكتر احمدي نژاد و بسيار مدبر و خوشنام استان مي باشند در ابتداي تصدي مدير كلي آبفاي استان گيلان از شركتي بنام شوك كه از اسپانسرهاي جناب كوچكي نژاد در انتخابات نمايندگي مجلس هشتم بوده است پس از احراز تخلفات و صدور تذكرات مكرر فني و مستند با مجوز رسمي مقامات وزارت نيرو خلع يد نموده و واسطه گريهاي مستقيم و غير مستقيم كوچكي نژاد و اطرافيانش نيز موثر واقع نشد؟؟؟؟؟!!!!!! لازم بذكر است كه مجمع نمايندگان استان گيلان اخيرا با اكثريت قاطع آرا 12 نفر از 13 نفر طي نامه رسمي كه رونوشت ان در اختيار روابط عمومي ابفاي استان قرار دارد بصورت قاطع از عملكرد مهندس اميني حمايت و تشكر كرده و خواستار ابقاي فوري ايشان شدند
علي 4 شهريور 1389
من كاري به اشخاص ندارم ، اما سوالم اينه آيا درسته چند ماه مونده به پايان پروژه بانك جهاني ، مدير عامل عوض بشه .
حالا كشورهاي ديگه ميان ميگن ما پول داديم ، ايرانيها عرضه نداشتند جمع كنند .
اميني كه داشت درست كار خودش رو ميكرد ف مشكلش چي بود به كسي باج نميداد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صومعه سرایی 4 شهريور 1389
شنیده هااز صومعه سرا حاکی از آن است که ئیس بنیاد شهید گیلان خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات مجلس آماده میکند به نظر میرسد با توجه به رویکرد خوب به نصیری . او بتوانددر صومعه سرا رای بیاورد....
نا شناس 16 خرداد 1390
خبر کارکنان اخراجی اوقاف کذب محض است چرا به دروغ مطلب درج میکنید تعداد تعدیلی برابر مقررات بوده که تعدادشان هم به 10نفر نمیرسد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.